Een terugblik op 2021

Verschillende vormen van lock-downs, veranderlijke maatregelen, horeca open en horeca dicht…

Wederom een jaar waarin veel flexibiliteit van iedereen werd verwacht!

Gelukkig voor ons een jaar waarin wij mochten blijven draaien en rijden. Een groter klantenbestand en meer vaste gasten die wij aan ons hebben mogen binden. Met een glimlach kunnen wij terugkijken op 2021.

Als zaak hebben wij het afgelopen jaar vele veranderingen doorgevoerd. Met name de openingstijden zijn meerdere keren aangepast. Van eerder openen naar later, terug naar vroeger op de dag en met het laatste besluit; gewoon weer open om 17.00 uur.

Daarbij hebben wij de bezorgtijden ook meerdere keren aangepast. En met ons laatste experiment waarin wij in de maand december hebben bezorgd tot 03.00 uur ’s nachts- zijn wij ook aangenaam verrast! De komende maanden zullen wij hier mee doorgaan op de dagen dinsdag tot en met zaterdag.

Door de aangepaste maatregelen zijn vele van onze vaste gasten -wie eerder gezellig bij ons langskwamen- meer online gaan bestellen. En gelijk heeft u!
Makkelijker voor u en prettiger voor ons. Er ontstaat daarmee meer overzicht en de rij van mensen voor de deur is hierin beperkt gebleven.
De andere kant van de medaille is natuurlijk wel dat voor de mensen wie bij ons aan de balie kwamen bestellen soms het gevoel kregen dat zij benadeelt werden.
“Waarom worden de bonnen van mensen die er niet staan eerder in de ketel gedaan dan de bestelling van diegene die buiten staan te wachten?”

Graag willen wij door middel van dit artikel u verzekeren dat er geen onderscheidt wordt gemaakt in het bereiden van een online-of een afhaalbestelling. Het is daarentegen wel drukker geworden. En deze toegenomen drukte verlangt een langere wachttijd. Daar zijn wij ons van bewust en proberen zo goed als mogelijk in oplossingen te denken.
Zo krijgt u nu -als u met de auto komt- een letterlampje mee. Zo weten wij precies in welke auto u zit te wachten en brengen wij de bestelling heet uit de ketel direct naar u toe.

En hebben wij voor de bestellingen welke met de brommer worden gebracht, een elektrische warmteplaat gemonteerd in de bakken van de brommers. Zo blijft het eten nóg langer warm!

Wij zijn blij met u als klant en uw bestelling. En wij zullen koste wat kost onze kwaliteit waarborgen. En soms zit daar een langere wachttijd aan vast dan dat wij wensen. Maar wij beloven dat wij altijd ons best zullen blijven doen.

Het jaar 2021, ondanks de situatie in de wereld, een mooi jaar om op terug te kijken voor Friet van Oost!

Hartelijk dank voor het blijven bestellen en hopelijk tot snel in het nieuwe jaar.

Liefs,
Friet van Oost