Teamwork makes the dream work

Met de beslissing om per 1 maart óók te gaan bezorgen moest daarbij het team worden uitgebreid. Extra handjes werden noodzakelijk maar wie nemen we aan? En hoe gaan we dat doen? Laten we de bestellingen bezorgen door de medewerkers van Thuisbezorgd of nemen we zelf mensen aan? Beide opties hadden zo zijn voor- en nadelen… 

We besloten om eigen mensen aan te nemen. Zo houden we de controle over onze bestellingen en kunnen we de kwaliteit van onze producten blijven waarborgen. Onze nieuwe bezorgers zijn voornamelijk vrienden van het huidige team. Dit brengt uiteraard wel wat risico met zich mee want als de één een verjaardagsfeestje heeft, heeft de ander dat natuurlijk ook.

Het was het proberen waard want we kunnen nu met trots zeggen dat er een clubje is ontstaan waar wij erg blij mee zijn!

De meeste collega’s die bij Friet van Oost werken, zijn er al vanaf de nieuwe start bij. Onze enigste jongedame Layla is zelfs in dienst gebleven na de overname wat ontzettend fijn was. Zij wist vele ins- en outs welke goed van pas kwamen voor een soepele doorstart. Zij woont ook in het dorp net als een paar andere collega’s en zo trekken we de term “dorpssnackbar” lekker door. 

Een paar van het team zijn al afgestudeerd maar de meeste van hen zijn nog student. Zo loopt Wesley stage voor zijn opleiding Detailhandel en studeert Yassine hard voor zijn opleiding Marketing & Communicatie. Dit is voor ons als kleine onderneming een voordeel omdat wij van hun kennis en opgedane ervaring gebruik kunnen maken. Daarbij hebben wij Ilai in dienst die hard op weg is om zichzelf als fotograaf op de kaart te zetten- en heeft hij ons geholpen met de mooie nieuwe foto’s op de website!

Het is een jong en leergierig team dat zowel loyaal naar elkaar, als naar de zaak toe is. Het team begrijpt de visie van Friet van Oost; kwaliteit met een glimlach!